Sunday, 25 March 2012

NAK MACAM NI . hahahah


haa , ni aku nak cakap sal Awal melamar Scha
gila bapak gentle Awal ..
aku tengok pon terharu . bhahahaha
gile best kalu someday ade org wat camni jugak kat aku ..
HAHA , *berangan lebihhh .

Semoga mereka kekal sampai ke anak cucu ...

that all , bye geng ^_^

Friday, 23 March 2012

cooking


haa . ni dia AYAM masak LEMAK ..
lunch tadi ..
aku gan una masak nii .
MENCUBA !
jadi laa jugak kan walaupun kurang pedas ..
hehehe ^_^

sem 2 ni aku dah tau gak masak siket2 .
daripada tak tau ape ape . 
sekarang dah tau masak nasi goreng . hehe
dulu aku ZERO bab masak ni .
HAHA ..
sekarang better lahh ... 
macam2 dah aku masak .
masakan pedas , masak kicap , sardin ..

TAPI aku tak tau masak KARI gan TOMYAM je lagi .
HAHAHA ..
nanti la aku cube masak KARI n TOMYAM lakk ..

okayy . byeee ^_^

KOSONG ...



KOSONG KOSONG ..
aku harap kau akan jumpe dengan orang yg boleh bahagiakan kau.




KINI aku akan pergi JAUH dari  pandangan MU ..

Saturday, 10 March 2012

MADU 3

haa , ni assignment yg seterusnye untuk subjek Digital Media ... kali ni kena wat video clip lak . haha kteorg pilih tajuk MADU 3 .. antare waktaknye isteri 1 , 2 dan 3 .. lynn jadi isteri 1 , aku isteri 2 dan aliya yg ketiga .. hanim penyanyi nyee . suami kawan hanim yg jadi . gantikan tempat abe .. abe tak dtg so kteorg wat jela video ni dgn gntikan tmpat dye gan org lainn ... haha serious kelaka mase wat video ni . hahaa


video

haha , suare sape tu ?? bile aku dgr suare kau , nak gelak . kelaka . jgn marah hanimm . hahaha 

haa ni la video nye .. haha poyo .. 
video ni belom siap sepenuhnyee ...


sambil shoot , posing jap . haha

Saturday, 3 March 2012

HOME SICK!

rindu , nak balik rumahhhh !!! 
rindu family.
rindu katil.
semua lah , hehe
padahal baru seminggu balik IPOH ni haa ,
adoiiii ....
bile kat umah bosan lak tak wat pe . tapi seronok . hehe
 , bile dah balik rindu pulak kat uma :( 
miss my mom n dad 

miss them a lot ! hee
bile nak balik KUANTAN niii ?? err


FAMILY KU

FAMILY KU

...


jom dengar ^_^