Tuesday, 28 February 2012

DJ tak menjadi , HAHAHA


ni assignment digital media. LAB 5 . kene jadi DJ ??? oHH mYY ! hahaha , lawak lak rase . topik aku sal kawan & kekasih . merepek je aku ckp . tak mcm DJ langsung ! seriously ! haha tape at least aku cube kann ?? dah ar markah PB ni . aiyooo 


okayy tata , nak siap siap g KOKO ^_^ . nanti update lagi :)

Sunday, 19 February 2012

dUlu kawan sekarang ???

ade la kawan baik ni . DULU laa kat PUO . sekarang dah tak ok gan dye . hem , pasal ape ek ??? susah kalu org perasan ni . kite ckp kat org len DIA yg terase nye . Aduhhhh ..... elok2 baik last2 tak bertego sape dah ... aku takkan cakap dah gan ye . menyampah betul ! tengok dia pon aku tanak ! harap2 kau pindah la uma sem depan . semak aku tngok kau .... GRRRR ! perangai tah pape . aku paling benci org ungkit2 ni . ee tolong laaa !!! TAK penah aku dapat kawan cmni . SERIOUSLY !!

ok tata . nanti update lagi ^_^

Friday, 10 February 2012

Sunday, 5 February 2012

SEM 2

agak pening laaa nak belaja sem 2 ni . dengan tuka class nyee . HEmmmm , ngok betul poli ckp mule2 dulu class stay last2 masuk sem 2 tuka lak . hemm , mood pon berkurang , tapi nasib bek laa ade member rapat aku sekali . hehe . 


wif Hanim


wif Lynn


wif noy , lynn n alya

kami sentiase bersama <3 . hehehe .


FAMILY KU

FAMILY KU

...


jom dengar ^_^